Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-11, 08:38   #15
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Gluten/kaseinfri diett + lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

Jeg kommer til bruke dpp-4 enzymer i starten. For de som ikke vet hva det er så er det det enzymet "vi" mangler eller som ikke virker som kal bryte ned kasein og gluten.
Før jeg startet SCD kunne jeg innimellom ta de enzymene og spise mat som inneholdt bittelitt kasein uten å reagere

Er det noe som dette?

Jeg fikk forresten svar på prøver nå. Jeg tok laktosebelastning i fjor, og fikk ikke utslag, så da regnet bare legen med at det var kaseinintolersanse. Men i følge disse prøvene var det ikke utslag på kumelk. Jeg ble faktisk litt usikker på hva det faktisk var testet for, ettersom jeg tok så innmari mange tester i denne omgangen, men det er i tilfelle veldig merkelig. Hva er det i tilfelle da jeg reagerer på?
Men, det har jeg også hørt fra diverse leger, man kan være allergisk/intolerant mot matvarer uten at dette gir utslag på prøver …

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat