Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-15, 22:28   #29
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Noen som har syklet Rallarvegen og har tips, råd og informasjon de vil dele?

Opprinnelig lagt inn av Festina lente, her.

Jeg har en ekstra "stamme" på min slik at styret kommer litt høyere opp. Tungt å sitte fremoverbøyd hele tiden, og på denne turen er det jo mye nedoverbakker.... Får satse på gode sykkelhansker

Jeg har også satt på lengre stamme på min, den kan i tillegg vinkles og jeg har vel vinklet den max, altså mer enn produsenten anbefaler om jeg ikke husker feil. Ikke alltid så lett når man er et stykke unna det produsentene anser som snitt-størrelsen på vedkommende som skal bruke sykkelen.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat