Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-14, 14:23   #100
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Tråden for de som bare har "siste rest igjen"

Opprinnelig lagt inn av Wowo, her.

Jeg har lyst til å melde meg inn i denne tråden. Pr i dag har jeg ca fire kg igjen til det opprinnelige målet mitt. Jeg er i fase 3b nå og vil være ferdig med 3c i slutten av juni. Innen da håper jeg at de fire siste kiloene er borte. Deretter er planen å holde meg stabil og eventuelt ta en liten runde til høsten, hvis jeg synes det er nødvendig. Men jeg tror jeg vil være fornøyd med å veie 75 kg (Jeg er 1,74 m høy) så lenge jeg er veltrent. Jeg synes faktisk at jeg begynner å se bra ut . Siden jeg har gått ned 37 kg siden midten av juli i fjor legger folk også godt merke til forandringen og jeg får mange komplimenter om dagen og det er jo veldig hyggelig.

37 kilo siden midten av juli i fjor er et imponerende resultat. Jeg skjønner at du er fornøyd.

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Er flere som opplever at om man en sjelden gang loader opp på karber, så får man et kicstart på forbrenninga igjen! Ikke noe man gjør for ofte, så klart, og ikke for alle heller. Jeg prøvde karbloading én gang - fullstendig katastrofe.
Hvorfor det er sånn, vet jeg ikke helt sikkert.

Jeg har også prøvd det med katastrofevirkning. Kommer ikke til å prøve det igjen.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat