Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-15, 19:02   #6
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: avholden fra alkohol

Vi drikker fint lite. Vi har vært i lag i snart 10 år og jeg har sett ham synlig beruset to ganger, i sin brors bryllup og etter en kveld på byen med gutta og da hadde han stoppet å drikke fordi han følte at det holdt på å bli for mye - flinke mannen. Han blir blid som en sol da!

Men vi drikker aldri til hverdags og heller ikke i helgene sånn til vanlig. Når vi er syden kan han ta seg en øl til middagen, men ikke mer enn en og jeg kan ta meg ett glass vin, men ikke mer enn det. Så vi er ikke totalavholds, men føler liksom ikke for å drikke heller. Og trives med det. Ungene mine er store tenåringer nå (14 og 16) og de har heller aldri sett meg beruset og det er helt greit.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat