Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-10, 19:08   #13
agurken
Medlem
 
agurken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Sørlandet
Alder: 46
Innlegg: 187
agurken er på en erverdig vei

Sv: Lavkarbo/LCHF i 10 dager - et par spørsmål

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Nei, jeg går ikke på Ketolyse. Men jeg spiser jo ketogent, så det ligner jo.
Jeg har blitt kvitt alle allergier; pels, pollen, støv, nøtter. Jeg har blitt frisk fra en nærmest invalidiserende migrene. Jeg har så langt gått klar av noe som ble fortalt meg at var en nært forestående diabetes (men er fortsatt insulinresistent), jeg sover ordentli, jeg har mer stabilt humør, jeg har tross alt gått ned nesten tjue kg, men har som sagt fortsatt noe igjen.
Jeg har vært hos spesialist som er lavkarboorientert, og i tillegg til insulinresistensen min fått konstatert hypothyerose og tilbakevendende pcos. Så kroppen min har jo alle bremser nede, men jeg har fått medisiner som har gitt noe effekt.
Jeg har aldri mistet håpet om at jeg kommer til å bli kvitt det siste, og overvekten min er jo ikke så enerverende nå som da jeg begynte med over tretti kg pluss!
Jeg har i det hele tatt et MYE bedre liv med lchf

Har du virkelig blitt kvitt alle allergier?? Så bra!! Jeg lurer litt selv, for da jeg var hos familien min i jula (som har to hunder jeg er allergisk mot), kjente jeg omtrent ingenting!! Men kunne liksom ikke tro at det var "for real", men kanskje det stemmer da? Blir spennende å se nå, for jeg skal hjem til de neste uke. Åh, det hadde jo vært en fryd!!
Sorry kupping av tråden, skal aldri gjøre det mer.....

__________________


agurken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat