Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-07, 12:29   #6
Ziggy
Gjest
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 56
Innlegg: 1.123
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Hva er det som faktisk tetter igjen blodårene våre???

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Du sier "ja, men..." og det skjønner jeg ikke helt. Jeg mente alså at det var flott du postet det og at det jo sammenfaller med hva tildigere sagt. Hun har sikkert studert de samme (og flere med dem) forskningsrapporter som grunnlag for sine skriverier.

Det var absolutt ikke negativt ment, men som en betraktning.....

..inn med piggene !!

*ler* vakke noen pigger der, Nille...

Var bare ment som en presisering av at mettet animalsk fett manglet helt på de oversiktene til MHM, og at det faktisk er like sunt som alle de rene vegetabilske- og marine fettsyrene er, som får så stor helsemessig oppmerksomhet både her inne, og i media...

Mange sliter jo fremdeles med å bruke såpass mye meierismør eller ghee som de egentlig burde, nettop fordi det sitter i ettter år med helsemessig bombardemang fra alle kanter om at plante- og fiskefett er sunt, mens animalsk fett er bortimot direkte dødelig...

Men som dagt, vi er nok ganske så enige på dette og, ja, det tviler jeg ikke på i det hele tatt!!!

.


Sist redigert av Ziggy : 31-08-07 kl 12:39.
Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat