Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-14, 07:51   #7
sonjaera
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 50
Innlegg: 96
sonjaera er på en erverdig vei

Sv: Kan noen se på dette og forklare litt?

Tusen takk for svar. Snillt av dere å se på det

Jeg hadde opprinnelige Atkins som filosofi, men har gått litt bort fra det fordi jeg syns det er for strengt karboinntak. Syns det ble veldig vanskelig å overholde. Syns også det var for mye fett.

Jeg veier nå 85, men vil gjerne ned i 60-65. Er 173 høy.

Trimmer lett. Blir mye turer, men ikke noe hardt. Tenkte jeg skulle begynne med vekter snart.

Ja, jeg ble mett. Middagen holdt noen timer, men ble sulten senere på kvelden. Da ble det men halv Atkinsbar.

Eplet er ikke en del av kostholdet til vanlig, men det var fryktelig tilgjengeling der det lå

Grunnen til at jeg er forsiktig med grønnsaker er at jeg syns jeg blir veldig fort sulten igjen av det. I tillegg får jeg veldig mye luft i magen...

Grunnen til at jeg velger mager Cottage Cheese er denne kaloriskrekken som henger i. Det ser skummelt ut når dagboken regner sammen alt og kaloriene fyker i været. Hvis jeg feks brenner 2100 kalorier om dagen og kaloriene viser 2500 så stemmer det liksom ikke for meg

Kjøper vanlig Cottage Cheese heretter

Grunnen til kyillingfilet: Jeg hadde bare lyst på det. Tok jo en god porsjon blåmuggost over da Jeg tar på mer fett hvis jeg spiser magert kjøtt. Jeg liker ikke å tygge dyrefett egentlig.

sonjaera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Usikker Svar med sitat