Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-09, 07:15   #64
cillesnuppa
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 123
cillesnuppa har en fantastisk aura rundt segcillesnuppa har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Det går såååå sakte

Kjære deg! Jeg kjenner meg så igjen i følelsene dine rundt vekt. Jeg er like høy som deg, er 33 år, og har veid nede i 61 kilo og fortsatt hatt disse følelsene. Og jeg HAR kraftig benbygging og var ganske mager på 61 kilo. Jeg vil ned til ca 65-67 kilo, nå veier jeg 71,5.

Men det jeg har erfart, er at når jeg trener, endres grunnfølelsen min overfor meg selv. Jeg får et mer positivt selvbilde, og takler meg selv bedre. Jeg ser med øynene at fett erstattes med muskler, og at jeg ser slankere ut selv om ikke vekta går ned hver uke. (jeg har brukt 6 mnd på å gå ned 10 kilo, og vekta har stått mye stille).

Fra å føle at min grunnfølelse var å alltid være litt deppa, i tillegg til sliten, kjenner jeg nå hver dag at min grunnfølelse er glede. Jeg kjenner hver dag at jeg har det bra, og jeg kjenner at jeg har energi. Det siste har vært fantastisk for meg, jeg har gått gjennom livet hittil som sliten.

Jeg jobber på ungdomsskole, og har alltid vært utslitt etter arbeidsdagen. Jeg er ikke lenger det, og elevene kommenterer ofte at jeg er så glad, og lurer på hva jeg spiser til frokost siden jeg har så mye energi. Et stort kompliment, for jeg husker hvor sliten jeg alltid har vært.

Dette ble visst langt... Ble engasjert! Budskapet, som antaglig druknet på veien, var: riktig kosthold OG trening kan skape den tilfredsheten du søker.

Klem fra meg

__________________
Min blogg: www.fristendelavkarbo.wordpress.com
cillesnuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat