Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-05, 20:26   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Nille eller andre med peil (ang cottage cheese og krem

Opprinnelig lagt inn av Benzo

Har fått helt dilla på CC og krem, spiser opptil en boks cc og 2 dl fløte om dagen. Er dette greit ( iflg Atkins)? Går jo ned i vekt og holder meg innenfor de karbene jeg skal.

På Atkins Induksjon er det ikke tillatt med CC og heller ikke så mye fløte - da er det i underkant av 1 dl tillatt.

Men når du er på vedvarende er begge deler greitt, så lenge du holder deg innenfor grensene for karber etc. og du tåler det, dvs. så lenge du tar av er det helt OK - syns jeg. Men stanser vekktapet opp er det muligens et tegn på at 2 dl fløte er litt i overkant av hva kroppen din tåler i lengden .... Da er det det første jeg ville ha prøvd å kutte ned på.

Det viktigste er at du innenfor filosofien finner DIN måte, det som funker for deg - og det gjør det jo !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat