Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-14, 06:47   #10
Darwin
Nytt Medlem
 
Darwin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2014
Innlegg: 7
Darwin er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Kjøp av produkter utenfor EØS

Interessant å høre om Revebjelle, det visste jeg ikke. Man lærer noe nytt hver dag.
Selv om vi neppe kan begynne å dele ut poengsummer så tidlig som i 1785, da var verken Rockefeller eller Big Pharma født ennå.

Den såkalte Rockefeller Foundation ble ikke grunnlagt før i 1904 og “kjøpte” opp de største medisinske universitetene i USA med enorme bevilgninger, og betingelsen var selvfølgelig at de fulgte idiologien som fulgte med. Og at de selvfølgelig brukte og anbefalte medisinene som var produsert av the Rockefeller Foundation. Dette gjentok seg over hele verden, også i Kina. Men der måtte Rockefeller gi opp da Mao kom til makten og kulturrevolusjonen begynte.

I følge Rockefeller ideologien , så visste tydeligvis ikke naturen hva hun gjorde da hun laget den menneskelige kroppen. Flere statistikker viser at overforbruket av medisiner for alle mulige bagatellmessige lidelser, spesiellt antibiotika, har ført til at helsen i den vestlige verden, (spesiellt i Amerika) gått kraftig ned, først og fremst blant barn. Barn får nå "skudd" for både det ene og det andre, når det i mange tilfeller ville vært nok med ren luft og sunn mat.

Så var det Graviola og Acetogeniner. Jeg har lest en god del om Graviola, men det er første gang jeg hører ordet “hjerneblødning.” Jeg har sjekket på nettet , uten å finne noen dokumentasjon for dette. Kan du gi meg adressen hvor du fant det?
Den eneste bivirkningen man spekulerer på, er en Parkinsonlignende effekt blant en mindre del av befolkningen på øya Guadelope, som har spist Graviola i generasjoner. At befolkningen på de karibiske øyene og i resten av Sør-Amerika også har gjort det, uten problemer, nevnes ikke. Sjekk denne linken. De er regnet for å være sakelige og respekterte: http://www.rain-tree.com/graviola.htm#.U6pI7NGN3_w

Men det er selvfølgelig bare sprøyt at den er 10.000 ganger mer effektiv enn kjemoterapi. Og bruker man den feil, vil den sikkert også ha sine bivirkninger. Graviola er en spennende urt, som myndighetene burde bevilge mer penger på ytterligere forskning, uten å tenke på profitt.

Men misforstå meg rett; jeg har stor respekt for det norske helsevesenet og de som jobber der. Jeg har personlig nesten bare hatt god erfaringer.

Men jeg vil til slutt legge til en liten personlig historie. På slutten av syttitallet var jeg et år i militæret, og ble smittet av bakterien Helicobacter Pyri. Den fører som kjent til magesår, men alt jeg fikk var syrenøytraliserende piller. Det hjalp ikke stort og jeg spydde blod og hadde mye smerter. Man kjente ikke til denne bakterien den gangen. Men i 1985 så jeg en dokumentar på TV om en forsker i Australia som hadde oppdaget H.P bakterien. Ingen trodde på ham, så han infiserte seg selv, og deretter kurerte han seg selv med en ganske enkel kombinasjon av antibiotika og Vismut. Like etter så jeg på nyhetene at de hadde tatt brukte den samme kuren på Haukeland sykehus i Bergen.
På denne tiden fikk jeg noen ekstremt dyre medisiner fra min spesialist i indremedisin som het “Tagamet.” De var på blå resept, og kostet skattebetalerne en drøss med penger i året. Jeg spurte min spesialist om å få den nye kuren, men fikk blankt avslag. Tagameten funket ganske bra, men jeg hadde fortsatt vondt , og i 1992 slo jeg neven i bordet og forlangte å få kuren. Ti dager senere var jeg symptomfri og har aldri hatt problemer siden.
Jeg vet ikke grunnen til at spesialisten min ikke ville gi meg dette, men jeg mistenker at han enten var blitt bestukket eller truet. For det er utenkelig at han ikke visste om det.

Darwin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat