Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-15, 10:18   #64
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Auguststarterne 2015!

Ups, jeg var IKKE klar over at det er sukker i tonicen . Godt jeg ikke drikker GT da for da kunne jeg gått på en durabelig smell Ja, ja, drukket er drukket og det er ikke noe mer du får gjort med det nå - neste gang kan du jo kanskje drikke noe med lightbrus i? Cuba libre eller vodka/sprite eller lignende?

Jeg gikk på en aldri så liten bursdagssmell selv i går. Hadde vært veldig flink helt til kvelden, men da kom naboen trekkende med noe "slankechips" med 60% fullkorn og marsmallows med fruktsmak (det er jo rent sukker!). Og det var i tillegg til champagne og en litt for søt hvitvin.... Ikke noe å få gjort med saken - vi må bare kjempe videre og ikke gi opp!

Jeg hadde veiedag i dag - minus 700 gram! Ikke all verden på to uker, men alle monner drar - hvis jeg fortsetter i dette tempoet så er jeg vel ferdig i 2018 eller der omkring.

Uansett - god helg til dere alle når dere kommer så langt!

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat