Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-11, 18:23   #14
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Marsskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Tror det kom av at jeg var superstressa i fjorvår, og da ble syreproduksjonen satt i gang noe sykt. Så det har vært masse halsbrann og etsing på spiserøret *sukk*

Uff. Det hørtes ikke godt ut i det hele tatt. til deg vaskeklut. Håper det ordner seg raskt!

Jeg lurer på en ting... Jeg har en skikkelig dårlig dag i dag p.g.a at vi skal ha et arrangement i morgen som ser ut som det ikke kommer til å bli så bra. Jeg har gjort det jeg lovde å gjøre, om enn i siste liten, men føler likevel at jeg bare får kritikk. Jeg kjenner at jeg bare blir lei meg og sliten og har ikke engang lyst å gå i morgen. Så jeg vurderer å bare slutte. Men jeg vet at det kan se bra ut på en CV å ha drevet med organisasjonsarbeid og at jeg kanskje burde holde ut til slutten av semesteret. Men jeg vet ikke om jeg orker. Jeg føler ikke jeg har noe igjen for det, bortsett fra at jeg kan skrive det på CV'en. Hva synes dere? Er det bare egoistisk å trekke seg?

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat