Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-12, 15:25   #41
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Hjelp - Ketose og diett

Syns igrunn du motsier deg selv jeg, eller var de første innleggene dine bare trollete da igår? Hvis du har lest i så mange år, så burde du vel fint klare å sette opp en diett selv som TS spør etter... Syns det er mer rart at hvermannsen ikke er mer skeptisk jeg, enn de er.. Det kommer jo stadig frem i media alt mulig rart de putter i maten... Skjønner heller ikke at du mener lavkarbo kutter viktige næringsstoffer.. Sukker, hvetemel, o.l er IKKE NÆRINGSRIK mat. Jeg har selv gjort dette i flere år, etter oppfølgning av lege, og målt alt mulig av verdier og ALT har blitt bedre på lavkarbo. Det er vel heller ingen langtidsstudier som viser at lavkarbo er spesielt ugunstig? Så lenge noe virker for meg og jeg blir FRISKERE av det, så ser jeg altså ingen grunn til å trykke i meg snop, pizza, loff og pasta gitt

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat