Tråd: Deppa ...
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-10, 02:27   #3
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Deppa ...

Takk=)
Jeg følger en av dietene til spisdegslank. Så personlig vet jeg ikke om det er nok eller ikke. Vet bare at jeg har fått beskjed om at det er riktig. Jeg var på kurs med Thor Foseid i dag og jeg spurte der om jeg kunne ha litt h-melk eller fløte i teen min da fikk jeg bare et krast nei. Jeg fikk drikke Pepsi Max! Så jeg spøkte å sa at jeg blir luftig og får vondt i magen av Pepsi m. Da sa han bare at det var en tilvendings sak. Jeg var avhengig av pepsi M før og vet at det ikke er sant. Og at jeg ikke ble mett var normalt. jeg måtte bare klare de første 2-5 dagene så jeg kom inn i Ketose"?Tror det var ketose det het.. så ville ting bli bra. Han syntes jeg hadde masse rare symptomer når jeg sa jeg fikk søt smak i munnen av fun ?? Er det bare meg ? Målet mitt er å gå ned ca 35 kilo.. Så det er mangen mnd til jeg kan kose meg da.Jeg er jo bestemt på å klare det , men det virker bare så håpløst. Urettferdig.. Hvorfor kan andre spise hva de vil , og ikke legge på seg et gram? mens andre ikke kan se på mat engang uten å legge på seg? Sukk..
Uff er egenlig ikke meningen å virke så negativ. Har jo gått ned 2 KILO =)=) Mer en jeg har gjordt på LENGE! Føler bare at jeg mister litt av meg selv i denne dietten. Spess siden jeg ikke klarer å la være å tenke på mat HELE tiden. Og at jeg legger meg sulten, er våken sulten. Men vet jo at det blir bedre. Så det er vel bare å gjøre så godt jeg kan å så bite tennene sammen å holde ut. Selv om jeg ikke kommer til å se pasta på evigheter. ps skal prøve med litt agurk og sitron =) tusen takk! Masse klem!

Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat