Tråd: Deppa ...
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-10, 11:52   #11
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Deppa ...

Skjønner at det er veldig enkelt å greit å få måltidene på døren, men jeg vil våge å påstå at fett ikke vil ødelegge opplegget, heller tvert i mot. I starten blir man gjerne litt mere sulten også, da det går mer energi på å omstille forbenninga etc. Ikke vær redd for å fylle på med litt ekstra fett. Det er verken behagelig eller sunt å gå sulten. Det kan veldig godt hende du blir mindre sulten over tid når kroppen venner seg, men kroppen gir disse signalene av en grunn.
Håper du også finner en måte å få i deg nok væske på, man kan gjerne oppleve sultlignende følelse av å være tørst også. Håper du finner et alternativ som funker for deg, og som ikke nødvendigvis er stappa fullt med kunstig søtning. Jeg mener Carisma her inne snakker varmt om Grans taffelvann (tror jeg det var), putt litt bringebær i, og sil ut. Det har jeg i alle fall gjort med farris, og det er kjempegodt! Kanskje det er en mulighet for at du kan venne deg til å drikke rent vann også, bare litt og litt mer for hver dag? Væskeinntaket er i alle fall viktig

Klart vi bryr oss, vi har vært nybegynnere med masse spørsmål og fortvilelse en gang vi også

God tur til Stavanger!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat