Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-10, 14:47   #52
sukkerhesten
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 36
sukkerhesten er på en erverdig vei

Sv: Ukentlig vekttap på lavkarbo?

Da blir det sverigetur igjen en av dagene. Tror nesten jeg må ha vært på maximat om det ligger på nordbysenter for jeg mener jeg var innom alle matbutikkene. I ferskvaredisken hadde de ferdiggrillet spare-ribs og den er jo mye magrere enn vår juleribbe. Men skal uansett passe på å spørre denne gangen for sikkerhetsskyld. I sverige fant jeg noe som heter eplecidereddik. Det står på flasken at et par skjeer av denne i et glass vann reduserer blodsukkernivået dersom en drikker dette i samband med matinntak. Kan en tørre å øke mengden karbo om en drikker vann med eplecidereddik i? Noen som har forsøkt?

Synes det er vanskelig å spise nok om dagen. Føler meg matlei. Orker ikke mer en mat to ganger om dagen. Kanskje det er her feilen ligger? At jeg ikke får imeg nok kcal og fett?

Er det noen som har noen gode tips til noe godt man lage i frityrgryte? Har stekt kyllingvinger noen ganger og det er jo snaskens. Ofte er jo ting som er godt fra frityr innbakt og det går jo ikke for da brukes det hvetemel.

Hvor lenge vil hjemmelaget hollandaise-saus tåle lagring i kjøle skap?

Dette ble usammenhengende og helt sikkert var masse maltplassert og kunne stått i egne tråder. Uten dårlig samvittighet fraskriver jeg meg all skyld og ansvar og bruker sommervamen som formildende omstendegheter :-)

__________________
sukkerhesten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo?? Svar med sitat