Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-10, 23:30   #6
Biggie Small
Medlem
 
Biggie Small sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 55
Innlegg: 292
Biggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snillBiggie Small er virkelig snill

Sv: Helgod Rullekake/Kakebunn

Opprinnelig lagt inn av Matgud, her.

Huff ja, dessverre for meg har jeg tatt å gitt meg selv en lovlig sprekk pga alt har stått stille i nesten 3 uker. Så nå har jeg knallvondt i kroppen pga intoleransene mine...

Blir å komme tilbake til ketolyse i morgen igjen...går vel opp alt jeg har gått ned tenker jeg:P

Jeg har stått stille i 7 uker, men så dro jeg til Oslo på daglig jobb, med gåing hit og dit så man ble varm og god, og mindre muligheter til 5 måltider om dagen. Det hjalp endel, nå har det gått -1kg om uka de siste 3 ukene.

Samtidig har det ikke vært tilgang til lavkarb mat hele tiden, så har spist foccacio og noe brød men det har gått bra allikevel.

Vet jo at hvis det går fort opp på en uke, er det heldigvis vannkilo som går fort av igjen så bekymrer meg ikke.

Brukte diett.no noen dager når jeg sto som stillest og skrev opp alt jeg tok i, fant at jeg lå og duppet like under dagsbehovet uten trening.

BiSm

Biggie Small er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 20-50 gr. karbohydrater + forsøk på avslappet kcal underskudd.. Svar med sitat