Tråd: Biola juice
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-10-05, 11:06   #7
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Mum 4 2

Drakk du sånn Latella du da. Sånn juice med myse i? Husker datteren til en av mammas venninner, som er adoptert fra Colombia, ikke ville ha melkeprodukter i det hele tatt. Hun godtok Latella fint. Men selv syntes ikke jeg noe om den. Æsj. Men kan ikke se noen steder at den nye biolajuice skal inneholde melk. Skal sjekke butikken. Tenkte å kjøpe en, for å ha "litt" i smoothies til poden.

Ja latella var det den het... urk
men viss det ikke inneholder melk den jusen så er det jo bare bra å ha det i smootie til sjarmtrollet... Han har jo sikkert også godt av LGG bakterien, for det er jo masse positive ting med den. (og som du sier... han får jo vann som tørstedrikk så det er ikke som at han skal drikke bare jus)

Opprinnelig lagt inn av helene

den nye "juicen" til tine som heter Dus er juice med melk i. synest det hørest skikkelig merkelig ut..


dette hørtes helt rart ut da... ikke noe jeg har planer om å smake nei...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat