Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-12, 13:00   #1
Nordmørsloppa
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 1.038
Nordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snill

Beinhinnebetennele?

Vet ikke helt om denne tråden er postet under rett emne..men men

I går når jeg var på slutten av gåturen min så fikk jeg vondt i venstrefoten, over skinnleggen.
Er vondt i det foten beveger seg mot bakken, og ankelleddet roterer fotbladet oppover-støtter foten på bakken- Og smerten vedvarer helt til foten løftes opp fra bakken for å ta ett nytt skritt.


Når jeg kom hjem så trykket jeg og kjennte etter hvor det var mest vondt, og det var et område ca 10-15 cm ovenfor ankelleddet, på fremsiden av foten litt til venstre av selve beinet. Var ømt når jeg trykket ganske hardt, men fant ingen knuter/knudrete følelse.



Det var også smertefullt i dag på morgenturen, men KUN når jeg gikk. Ikke når jeg jogget lett og rolig (?)
Nå når jeg er hjemme igjen så kjenner jeg det "river" litt når jeg vipper fotbladet(ankelleddet) oppover.

I det siste har det pga mye sne. vert umulig å gå på skogsstier, og det har blitt en del asfalt-tråkking.
Samt at jeg har økt tiden jeg går tur med ca 30 min.

Kan noe så lite som endring av underlag og økt tid på tur føre til beinhinnebetennelse? evnt hva annet kan det være?

jeg har massert musklene som befinner seg i det området, og det virkert som om det virker en kort tid etterpå.

Alle inspill taes i mot!

__________________




Loppas Journal
Nordmørsloppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Whole30 Svar med sitat