Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-05, 20:22   #1
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Lavkarbo for de med liten tid og dårlig råd?

Min kjære har kommet frem til at han har lyst å prøve seg på lavkarbo. han vil ned 5kg eller kansje litt mer. Altså ikke så enormt mye.

Men hans problem er at han er en brødoman. Han spiser minimum 8 skiver på en arbeidsdag. Han spiser 4 til frokost og 4 til lunsj.

Og så har han ikke så alt for mye penger. og alle som driver med lavkarbo vet at dette er dyrt.. men han har en stor fordel som ikke jeg har. han er kjempeglad i grønnsaker og salat.

så hva ville dere spist til frokost og lunsj vist dere sto opp kl 6 om morgenen og må ha medbrakt lunsj.

Jeg tror at vist han hadde fått det rette brødet så ville han ha spist mye mindre. men jeg vil nå og tro at det finnest andre ting å spise som metter mer og er mer lavkarbo.
Han har tro på at lavkarbo virker.. han har jo faktisk sett hvordan det virker på meg.. og har selv opplevd det på kroppen.

han har jo gått ned noen kg mens jeg har holdt på.

dansk rugbrød eller noe sånt er det greit??

Takk for alle svar.

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat