Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-09, 10:15   #24
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Hva handler lavkarbere på harrytur i Sverige?


Nå spurte du "vanskelig".... Vi handler jo masse i Sverige.

- Kyllingfilet (får den helt ned i 49 per kilo)
- Nøtfers (49 per kilo)
- Kjøttdeig (39 per kilo)
- Indrefilet (husker ikke prisen)
- Kokt skinke (får den helt ned i 8.90 pr hekto)
- kylling pålegg (synes den er bedre enn kalkun ca 9 per hekto)
- OMO vaskepulver (sånn kjempedunk ca 198)
- Frosne bær (litt å spare i forhold til norge)
- Hamburgere (ca 49 per kilo)
- roastbiff (ca 179 per kilo)
- Bacon (ca 30 for 3x140 gram)
- Muggoster er billig! (gubben spiser )
- Seranoskinke (som nevnt..husker ikke pris)
- Sukkerfritt godteri på godtebiten..bra utvalg.

Hmm...det var det jeg kom på så langt. Og så har vi polet og helsekosten da og så kjøper vi snus der.. halv pris..

Har slutta å kjøpe ost der for den er dyrere enn tilbudet her liksom. Tror man må opp i 69 kr kilo for husholdsost. I fjor fikk vi den helt ned til 49. Så jeg kjøper Norwegia til 49 per kilo på tilbud her. Hvis jeg ikke får tak i den kjøper jeg hvitosten på Rema..den er det vel ca 60 per kilo for..men den duger synes jeg. Gidder ikke betale 20 kroner mer for norwegia..

Vi handler kjøtt på EDA kjøttmarked på grensa... Det er litt billigere enn MAXI på storsenteret. Vi går på Maxi først..så tar vi det vi finner som er rimelig der..så går turen til EDA kjøttmarked.

Nå må vi på harrytur til uka




__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat