Tråd: SO sliten!
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-11, 13:25   #1
Hette
Medlem
 
Hette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Førde
Innlegg: 150
Hette er en juvelHette er en juvelHette er en juvel

SO sliten!

Hei!

Leenge sida eg har vert inne på Lavkarbo.no no... Er vel på tide..

Eg har hatt den sprøaste tida i mitt liv!

Det begynte i sptember...

Det blei slutt mellom meg og samboaren min, vi hadde vert ilag i 6,5år.. Det skjedde midt i sessongen på jobb, dei to travlaste mnd i året.. Finne seg ny plass å bu, endte opp med å flytte tre gangar, først til to plassar eg leigde, og no endelig inn i leiligheita eg nettopp har kjøpt.. I oktober reiste eg til London med mamma på ferie, (fish & chips i laaange baner..) Så var det å lese på eksamen, samtidig som eg måtte ordne i alt papirarbeid som hadde med bruddet å gjere... Huslån, forsikringar, time hos familiekontor, omdirigere post... Det har vert jul.. Eg har tatt praktisk/munnleg og skriftleg eksamen (med strålande resultat faktisk..) Vert på kurs i London, vert på to kurs i Oslo...
Eg er heilt utslitt, men har vert so stressa so lenge at eg har gløymt korleis eg slappar av...

I tillegg til alt ser det ut som eg får diagnose bipolar lidelse......

Kosten min har vert heilt på tryne..... Eg har ete akkurat det eg har hatt lyst på, og har selvfølgelig gått opp 4-5kg..

No ser det ut som at utenom konfirmasjonen til lillesystra mi, er det ingenting spesielt som skal skje fram til juni når eg skal til Kroatia på ferie..

Endelig kan det hende eg klarar å komme meg inn att på kostholdet... Eg veit jo kor enkelt det er berre ein kjem inn i det, men den første veka er hard.. Og fram til no har eg ikkje hatt sjans å klare det... ikkje det at eg ikkje har prøvd....


Ønsk meg lykke til folkens, eg vil so gjerne klare det den gangen her!!

__________________


Hette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat