Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-11, 11:48   #18
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Hva er DINE partystoppere?

Opprinnelig lagt inn av *NuNu*, her.

Ingenting. Hvis jeg står stille i perioder, noe jeg har gjort i det siste, så har jeg funnet ut at det beste er rett og slett å spise litt mindre. Da løsner det som regel raskt igjen. Har tenkt mye på partystoppere etc. men funnet ut at det blir mye styr å luke ut flere av de ingrediensene som vi bruker mye av i kostholdet som f.eks cf, rømme, fløte... jeg velger heller å spise mindre av alt, og det hjelper alltid.

Ja, jeg tror det er riktig til en viss grad at det rett og slett hjelper å spise mindre. Ettersom vi mister mange kilo så TRENGER kroppen etter hvert mindre mat. En kropp som veier 70 kilo trenger ikke like mye energi som en kropp som veier 100 kilo og drasser rundt på all den ekstra vekten hele dagen. Etter som man blir lettere er det antakelig naturlig at man spiser mindre også.

Opprinnelig lagt inn av Nicpins, her.

Brøderstatninger, for lite fett og for lite vann.
Dessuten nøtter, frø, bær og tomater.

Problemet mitt med disse "partystopperne" som jeg nevnte er at de får meg til å spise MER/bli mer eller fortere sulten. Ergo kødder de med blodsukkeret mitt på et eller annet vis. Og når disse matvarene får meg til å bli fortere sulten så får de meg til å spise mer. Derfor synes jeg det er nyttig å luke ut disse matvarene. Jeg KLARER rett og slett ikke å spise mindre hvis jeg spiser ting som gjør meg fortere sulten og fysen


Sist redigert av Nicpins : 30-03-11 kl 16:07.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat