Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-11, 11:43   #96
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Joddråper (Lugol's oppløsning)

Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.

Helsa er alltid personlig, kjære deg, og alle de kjipe tingene på en gang ville ta kraften ut av enhver. Livssituasjonen er helt grunnleggende for om du har det bra.

Og med stoffskiftet så er symptomene så mangeartet og omfattende at det skal godt gjøres å ikke ta inn personlige forhold, det finnes ikke noe skille mener jeg.

Kanskje det var tidlig å kutte d-vit? Sola gir best effekt når skyggen din er kortere enn deg selv...

Ja, det er vel ikke noe nytt at psykiske påkjenneringer kan utløse sykdom heller. Det der henger så tett sammen, og det kjenner jeg jo selv på hver dag. Sånn sett har jeg blitt veldig flink til å begrense meg, og si nei når nødvendig, enn hvor mye jeg vil. Det hender venner foreslå litt frivillig arbeid f.eks for ha noe å gjøre, men jeg vet med meg selv at det ikke er aktuelt nå, selv om det er noe jeg egentlig har lyst til. Det er litt vondt, men de fleste forstår heldigvis det, så lenge jeg også er flink til å være åpen om hvordan jeg har det. Jeg SER jo frisk og rask ut og tar var på meg selv for ikke å brenne ut, så jeg skjønner at det er lett å feilbedømme meg.

Jeg tar det til etteretning og går tilbake til opprinnelig dose d-vit.

Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.

Og lær av meg!

Ikke tyll i deg kokosolje kvelden før!!

Hehe, jeg skal ha det i bakhodet!

Ellers vil jeg takke for at du tar deg tid til å gi meg så mye svar og oppmuntring! Det betyr mye!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat