Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-11, 11:08   #51
christine76
Medlem
 
christine76 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 426
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Farvel til pupper og ryggproblemer

Hadde jo lovet meg selv at jeg skulle fortsette å oppdatere denne tråden i tilfelle andre ville få nytte av den etter hvert.

Det er nå snart halvannen måned siden operasjonen, og jeg er fremdeles veldig fornøyd med resultatet. Ene puppen er helt perfekt, andre har litt stramt vertikalt arr fremdeles, men regner med at det er noe som går seg til etter hvert. De har også krympet litt tror jeg, men er nok fremdeles en D eller DD-cup. Og det er jeg egentlig veldig fornøyd med. Hadde vært litt kjekt med C for utvalget i BHer, samtidig så er jeg glad for at jeg ikke har mindre pupper, for jeg er jo vant til å ha store pupper.

Jeg har ikke noe særlig vondt i puppene lenger. Kjenner at de er litt ømme om jeg tar litt hardt på eller når jeg jogger, men ikke noe særlig. Og jeg begynner også å få tilbake følelsen i brystvortene, den var helt borte i starten.

Men jeg holder på å bli litt gal av kløende pupper, å sove på ryggen, å ha på sportsBH hele døgnet og tapingen.
Så jeg jukser litt, har forsiktig begynt å sove litt på siden, og har også sovet noen netter uten BH for å lufte puppene litt. Selv om det er en stund til jeg egentlig har lov til det. Kjenner på meg at det ikke er lenge til jeg kommer til å prøve en dag med vanlig BH heller. Men skal som hovedsak fortsette med sportsBH. Og den hersens tapingen får jeg vel også fortsette med. Har ikke lyst på stygge arr. Hittil ser arrene kjempefine ut, så om det fortsetter sånn så skal jeg være veldig fornøyd.

Og for ryggen har dette virkelig gjort underverker altså. Jeg har nesten ikke vondt i ryggen mer, og det har jeg vært plaget med mer eller mindre konstant siden jeg kom i tenårene. Er utrolig glad for at jeg fikk gjort dette både på grunn av de helsemessige og kosmetiske effektene.

__________________

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat