Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-09, 13:05   #7
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Hvorfor går jeg ikke ned i vekt??

Her er problemene dine;

Opprinnelig lagt inn av Thalen, her.

"...stort sett med ost"

"Ost er jeg veldig glad i så jeg spiser ofte det som snacks.."

"Eneste jeg har skeiet ut med er at jeg laget ostekake fra ketolyse boken når vi hadde svigers på kaffe, da hadde jeg bringebær på toppen(spiste ikke bunnen), dagen etter hadde jeg utroolig lyst på noe godt så da laget jeg kakao av bake kakao og kokos melk, og nå på tirsdag hadde jeg et større kaffe besøk og laget da spesial vafler med lite karbo til meg selv.."

"Skal inrømme at jeg har ikke enda tatt meg bryet med og måle karbo så jeg vet ikke mer enn noenlunde hva jeg får i meg, men jeg har forstått det sånn at så lenge jeg ikke går ut av ketose så spiller det egentlig ingen rolle fra eller til hva jeg faktisk har spist?"

Unnskyld meg, men du lurer på hvorfor du ikke går ned mere? Neida, ikke for å være frekk men du må følge reglene og de sier at du skal telle karbohydrater. Lær deg det først som sist, etterhvert så går det av segselv. Kjøp deg en kjøkkenvekt (trenger ikke være dyr) og begynn å vei grønnsakene du spiser. Ikke bry deg med ketostixene. Tell karbohydrater og ikke bruk for mye fløte og ost. Og du kan selvfølgelig ikke spise hva som helst bare du er i ketose!

Fett trenger du ikke å telle. Bare bruk mat som inneholder mye fett som kyllinglår, vinger, kjøttdeig, egg, nakkekoteletter osv. Spiser du grønt til så ha en dæsj olje over.

Vær obs også på kunstig søtstoff som gjør at du ødelegger metthetsfølelsen din (uten at jeg sier at du spiser dette).

Og utskjeing - det funker ikke!

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat