Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-09, 11:42   #5
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Tips til dere som mistenker lavt stoffskifte og ønsker høyere forbrenning

Oi, dette satte i gang noen tankeprosesser hos meg. Takk for at du tok det opp, Mr. Muscle!
Jeg trodde seriøst at alle blodprøver som var mulige å ta på meg var tatt, men da jeg sjekket labarkene mine som går helt tilbake til 2004, så jeg at verken FT4 eller TSH noen gang har blitt tatt.
Så, nå må dere ikke tro at jeg er hypokondor , men jeg har tross alt stått stille på vekta i et par år, og da jeg sjekka lista over symptomer, hadde jeg 20 av 32 typiske symptomer, som jeg vet om ...

Nå er jeg faktisk litt redd for at dersom jeg skulle ha hypothyerose og blir medisinert vil inaktivere skjoldbrukskjertelen for evig og alltid, når det kanskje "bare" er snakk om jodmangel ...
Jeg spiser ikke noen meieriprodukter bortsett fra smør. Jeg spiste ikke kjøtt i mitt første år som lavkarber, men jeg spiste sjømat og ble følgelig drittlei av alt som heter fisk
Salt tilsatt jod har jeg aldri brukt, jeg bruker kun kverna havsalt og urtesalt fra Helios, så dette fikk meg til å tenke litt.

Så nå lurer jeg på; Burde jeg ta prøvene hos legen, eller prøve kelp først? Vet du, Mr. Muscle, hvor lang tid det vil ta før man eventuelt vil merke en effekt av dette kosttilskuddet? Sånn at jeg har et tidsperspektiv på å merke en eventuell bedring/endring.
Og, hehe, det evige spørsmålet: Hvor mye koster dette tilskuddet? Eller finnes det forskjellige typer, og i tilfelle, er det noen merker som er bedre enn andre?

Og igjen, takker for interessant innspill som virkelig fikk meg til å tenke

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat