Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-14, 20:20   #4
Wowo
Medlem
 
Wowo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Hvor: Akershus
Innlegg: 356
Wowo er en juvelWowo er en juvelWowo er en juvel

Sv: Noen som skal starte med ED nå på nyåret?

Opprinnelig lagt inn av Hedda:), her.

Åh, så bra - deilig å ha noen å dele denne elendigheten med, hehe.

Kunne du tenkt deg å ha en tråd her hvor vi skriver inn hver dag hva vi spiser? Tror det er lettere for meg å holde meg på matta når jeg vet jeg må si til noen hva jeg har spist. Og kanskje får vi noen ideer på hvordan man kan sprite opp middagen og ...

Jeg gikk på ED en gang for mange år siden, og jeg led. Derfor gruer jeg meg veldig nå, men det er bare å komme seg gjennom det.

Hvordan synes du det har gått så langt?

Jeg vet ikke om jeg kan love å rapportere hver dag, selv om jeg kan gjøre et forsøk .

Jeg synes det har gått over all forventning. Jeg startet 16. juli i fjor (2013) og har holdt meg 100 % til opplegget bortsett fra noen få utskeielser. I julen ble det litt ekstra, men det motiverte meg faktisk til å begynne på fase 1 igjen. Jeg har vært mye sulten og jeg sitter nå og teller timer til neste måltid, men hvis jeg er flink til å spise de lovlige grønnsakene så går det heldigvis fint.

Hvis det er noen år siden du gikk på ED sist, kan det godt henne at du får en positiv overraskelse mht produktene. Mine favoritter er rundstykkene med pesto, løk og tomat, kjeksene (både bringebær og sjokolade), paprikasnacksen og aprikosdesserten. Du skal se det blir bra!

Hvor mye gikk du ned sist og hvor mye skal du ned nå? Hvilket tidsaspekt har du?

__________________


Wowo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat