Tråd: Krydderkake
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-07, 14:24   #32
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Krydderkake

Opprinnelig lagt inn av BiB, her.

Om du dropper ingefær og nellik smaker de som gulrotkake, selv uten gulrot og karbene den har De er saftige, minner veldig om "vanlig" gulrotkake, bare litt lettere, og blir enda bedre om de ligger natta over i en plastpose

Jeg laget med alle krydderene( det er akkurat de jeg har i vanlig gulrotkake, bare kanel er kjedelig) og rev oppi en liten gulrot( 50gr) og det smakte skikkelig gulrotkake! Nesten som min vanlige( jeg har alltid brukt halv melmengde og malte mandler i tillegg ), og gubben elsket den. Laget glasur av philadelphiaost og fløte søtet med litt splenda i stedenfor melis og den smakte akkurat som vanlig. Jeg mener jeg regnet ut til at hele kaka kom på drøyt 30 karbo, men jeg glemte å skrive ned... også ble det 12 stykker i kaken.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat