Tråd: 1001-tråden
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-05, 18:06   #19
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Anne

Så surt.
Jeg anbefaler deg å ta en tur ned på Stasjon...NSB..Vet jo hvor du bor. Maaaange sykler havner der, sier det av erfaring.... Ikke som tyv men som offer...og her må jeg visst skrive mer siden det er 1001 tråden. Også kan jeg anbefale deg å gå på politiets sykkelauskjon til våren. Det hender sykler kommer inn der uten at den som har mistet den får beskje. Har du forsikring forresten?

Mhm.. innmari surt. Jeg husker bestemt at jeg låste den.. Men det har vel vært noen festlige mennesker som har tatt med seg tang, da... Parkerte den ved nsb før jeg tok toget på fredag, så kanskje å stikke innom dem imorra ikke er så dumt.. Politiet hadde auksjon her i høst - men mulig de har et om våren også? Og nei, null forsikring her i gården.. uansett ville det jo blitt egenandel og greier..

Tror jeg rett og slett skal kjøpe meg et skrap av en sykkel.. da er det jo omtrent lik NULL sjanse for at den blir stjålet.. det er jo ikke akkurat så mange bakker her jeg bor, og jeg bruker den jo bare til og fra skolen og til og fra butikken.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat