Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-04, 18:43   #11
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Jeg bare må si dette….


Albertine, jeg ble så trist og lei meg i går da jeg leste innlegget ditt om hvordan du har slitt de siste ukene og hvordan det plager deg.

Jeg tenkte; kanskje er det vår skyld, fordi vi er så flinke til å rose alle som oppnår resultater. Det er jo ikke nødvendigvis det at de er ”flinke” vi roser, men resultatet. Og at jeg faktisk gleder meg med dem, på samme måte som jeg nå blir lei meg på dine vegne. IKKE fordi du ikke er flink!!! Men fordi jeg vet hvor vanskelig det tross alt er og hvor vanskelig det er å finne den riktige måten å gjøre det på for den enkelte.

Dessverre så har ikke du heller funnet løsningen for deg. Du må ikke se på det som et personlig nederlag, for det er det ikke. Kostholdsomlegging og å finne riktig kost for den enkelte tar tid, og er komplisert, og kanskje trenger du også den rette inspirasjonen, som vi ikke har klart å gi nettopp deg. Støtte og hjelp til en så vanskelig oppgave som det er å gå ned mange kilo er helt nødvendig for de fleste av oss. Hvordan den hjelpen skal være er individuell. Og jeg skulle virkelig ønske at vi kan være med å være den inspirasjonen for deg.

Jeg har hentet masse inspirasjon hos dere og andre. Inspirasjon til å holde hodet oppe og prøve på nytt, og lete etter hva det er som hindrer meg i å gå ned i vekt.


Jeg ble glad når jeg så ”dagboka” di i dag, at du er i gang igjen…



Lykke til, og ta et skritt av gangen.

Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP