Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-10, 09:00   #49
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Merkelig gjort av VG Nett (Vektklubb)

Opprinnelig lagt inn av Sivensvans, her.

Stå på Dreamy - godt jobbet! Det er veldig synd at du blir "sensurert" på den måten - men, bra du står opp for deg selv (og alle oss andre). Vil tippe at andre medier kan ha interesse av saken din.... Ville kanskje spurt om det var mulig å få innsyn i klagene som har kommet også...!

Kan man få det, eller har man rett til det, å få innsyn i slike ting?

Vet ikke i hvilken grad andre medier er interessert i dette altså, tviler på om det vil ha en "sånn" sak.

Kanskje jeg rett og slett skulle skrive til Drevon him selv, og spørre om han føler seg harselert med, av meg?

Men uansett, Nettavisen har vært flinke til å linke til meg den siste tiden.
Utgangspunktet har vært at jeg har vært plukket ut til Side2Blogg, og så har Nettavisen valgt ut det som har blitt plukket ut til å stå på forsiden av selve Nettavisen, og på forsiden av Side 2.
Det har vært disse innleggene som har fått forsideplass, blitt linket videre til altså, ingen direkte link rett fra forsiden, men videre til Side2Blogg, og videre til meg derifra:

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat