Vis enkelt innlegg
Gammel 20-12-04, 06:21   #1
smosje
Seniormedlem
 
smosje sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.334
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk
Question

Espelids oppskrifter

Er det noen som har noen erfaring med den norske 'oversettelsen' / reformuleringen av Agatstons bok? Skjønner at den har oppskrifter som er tilpasset norske forhold av Ingrid Espelid, men hvor mye avgår de fra Agatstons?
Er disse oppskriftene andre enn de fra den orginale utgaven av boken, eller er de kun oversatt med norske 'navn' på matvarer, eventuelt tilpasset norske forhold a la 'mager ricotta' blir til 'kesam'? Har inntrykk av at Espelid har kommet opp med helt nye, egne oppskrifter selv? Er det riktig - og i så fall, er de anbefalingsverdige?

Er det annet som skiller den norske utgaven fra den orginale? Den heter jo ikke South Beach Diet engang? Er de sammenligningsdyktige? (ikke bare oppskrifter, men hele boken tenker jeg på da)

Skulle gjerne hatt noe info fra noen som har lest denne norske - selv bruker jeg den orginale (og den nederlandske oversettelsen).

__________________
- - The most important thing to bear in mind is not to become obsessed with weight or body shape - -
smosje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Økologisk, naturlig, supermat Svar med sitat