Vis enkelt innlegg
Gammel 04-06-10, 09:34   #1468
slektskap
Medlem
 
slektskap sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 48
Innlegg: 153
slektskap er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg har også førsteklassing til høsten, Stegforsteg! Det er spennende, selv om jeg synes tiden har gått veldig fort! At minsten skal over på stor avdeling i bhgen allerede om to mnd synes jeg er enda mer skummelt, fyller sent på året så er jo så liten enda synes jeg...

Mannfolket stod og stekte pannekaker da vi kom hjem igår, så selv om han ikke hadde laget de lavkarbovennlige så var det jo superkjapt for meg å mekke sammen en røre til meg selv og spise samme tilbehøret som resten.
Fordi jeg ikke er så superglad i å lage mat, dvs jeg liker det når jeg har tid og inspirasjon men ikke når jeg MÅ og er ikke så god til å planlegge på forhånd hva vi skal spise, så sklir det ofte litt ut for meg med middagene. Dvs, de blir alltids lavkarbo på et vis, men ikke så balanserte og riktig sammensatte som jeg skulle ønske...
Noen som lager ukemenyer el.l.? Favorittmiddagene deres? Trenger litt inspirasjon! (og har ikke tid til å lete rundt i forumet rett og slett, men håper dere skravlene på samme nivå kan kome med et par gode tips!)

__________________


slektskap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-aktig Svar med sitat