Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-12, 16:43   #427
VSB
Seniormedlem
 
VSB sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.160
VSB er en juvelVSB er en juvelVSB er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Tarato, her.

Opp med haka! Du fikser dette vet du. Jeg lurer på om det er påskegodtet som gjør deg sliten og sur?? Kjenn litt på om det er det som slår inn. Og ikke la svaret være en grunn til å spise mer, samme hva det er . Uansett er påska over om et par dager, og da er hverdagen her igjen. Husk at spist er spist og at i morgen kommer nye sjanser. Flokse ja; men jammen er det sant også!

Ja, humør og mat henger sammen. I tillegg til at jeg takler den sosiale biten med 10 dager på hyttetur litt dårlig. Ble litt å ta vann over hodet. Så i dag ble det hjem før 10. Heldigvis 40min kjøretur da, så ungene kunne kle seg og spise yoghurt mens mannen kjørte meg. Vurderte å dra i går, men jeg vil jo ikke heller da... (Og for de som ikke har fått det med seg, det er den psykiske biten som er største grunnen for lavkarbo på meg.) I tillegg litt forkjølelse/allergi, er visstnok ikke allergisk i følge legen da, men jeg er ikke helt overbevist, blir liksom forkjølet til samme tid hvert år...

Vekta, ja den skal jeg prøve å holde meg unna fram til helg og veiedag, vet ikke om det går da. Håper bare den ikke viser altfor mye opp... Noe får jeg tåle! Sånn er det bare! Er vel en grunn til at vekta går som en yoyo her, etter form og mat og alt annet...

Tilbake på track i dag da. Både med mat og trim. Har vært flink med det siste i påsken da, bare de to siste dagene det gikk helt skeis med både trim og mat igrunnen. Tror det er 3 dager maten har gått fullstendig skeis, ellers har det vel vært tålelig bra og med joggetur og lange gåturer så bør det nøytralisere noe...Uff, ikke lage forhåpninger nå, slik er livet og slik er hverdagen, nok en gang bevist at lavkarbo holder meg på beina fysisk og psykisk...

Og det om aspartam.... VIL ikke lese foreløpig, klarer ikke ta tak i den cola-zeroen akkurat nå...

__________________




Min journal
VSB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH Svar med sitat