Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-06, 15:22   #1
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

4x4 intervalltrening

http://www.matoghelse.no/intervalltr...180-48965.html

Min erfaring så langt er at 4x4 også passer bra for meg som er i elendig form og som hater kondisjonstrening.Når jeg startet treninge så hadde jeg 8,5 km/t(rolig jogging) i dragene og 5,5 km/ti pausene (rolig gange). Jeg tror at mange blir skremt av at man må ligge på ca 90% av makspuls,men er man i dårlig form så er det ikke så mye som skal til for å oppnå det.

Så jeg vil anbefale 4x4 til alle som vil ha bedre kondisjon og som vil ned i vekt.

Siden jeg var i skikkelig dårlig form og ikke ville ødelegge motivasjonen min, så tok jeg bare 2 drag på første trening, 3 drag på andre og 4 drag fra fjerde trening og utover.

På femte trening hadde farten økt til 9,2 km/t og jeg hadde lagt til 4 min ekstra gange på slutten.

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat