Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-04, 10:18   #1
Maz
Medlem
 
Maz sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 58
Innlegg: 370
Maz har en fantastisk aura rundt segMaz har en fantastisk aura rundt seg

Produktene mine erfaringer

Etter en del måneder på dette har jeg jo fått mine favorittprodukter. Tenkte andre som skal bestille kanskje trenger noen tips. Nå har jeg jo ikke prøvd alt.

Dessertene. Noen av disse må kokes. Det er mye styr å lage disse synes jeg. På engelsk heter disse Custard på norsk tror jeg navnet var pudding? Crem bruleen må også ha et oppkok .

Kremdessertene må bare vispes. Jeg lager opp et par i slengen da de godt kan stå ferdig i kjøleskapet over natten.

De varme drikkene er geniale til forkost. Personlig foretrekker jeg cappuccinoen og det er alltid det produktet jeg fortest er tom for. Varmer melken i micron bladrer litt kald melk med pulveret og har i den varme melken. Jeg bruker en liten batteridrevet melkeskummer. Genialt!!! Sjokoladen er også god men ikke like god synes jeg.

Suppene synes jeg er litt kjedelige, vårsuppen syntes jeg var direkte vond men muligens har dette med min selleriaversjon å gjøre. Omelettene er greie men enklest å lage i micron fremfor stekepanne. Potetmosen bestilte jeg ikke i begynnelsen men har blitt glad i den ettervert.

Av "bars" bestiller jeg to typer. Geniale å ha med ut. Eple&kanel og vanilje& karamell er favorittene.

Hadde jo vært gøy å høre andres erfaringer med produktene og kankjeprøve andre??

Maz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg of sorts.... Svar med sitat