Vis enkelt innlegg
Gammel 17-05-11, 00:22   #1978
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Opprinnelig lagt inn av Mona_K, her.

Ostechips?? Nam hva type er lavkarbo?
Jeg har gått ned en kilo på 1 mnd nå. Jeg var i danmark og la på meg 3 kilo på tross av at jeg spiste merriktig lavkarbo der en her.. Fly forbanna og forstår ikke hvor det gik galt men har nå tatt av meg de + en kilo=)
Men jeg også spiser mye dritt denne gangen akkuratt som jeg har gidt litt opp og begynt å bli deppa

Er du opprinnelig dansk? Synes du skriver litt dansk denne gangen. Så kjedelig at du ikke får de resultatene du ønsker. det er lett å unne seg mer enn man burde når man er deppa eller veldig sliten. Det blir på en måte litt selvsabotasje. Jeg håper vi slutter å sabotere oss selv og at vi får de resultatene vi vil ha.

Ostechips er ikke noe mer spennende enn osteskiver freset sprø i micro (nb! bruk bakepapir). Jeg foretrekker norvegia som snacks, men jeg vet at mange bruker taffelost og forskjellige oppskjærte oster med smak fra kavli (?) til ulike formål. Jeg brukte stekt taffelost til å legge pålegg på, men jeg ble så kvalm av det etter en kort stund, for det er ikke særlig godt.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat