Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-07, 20:10   #14
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Selolje eller krillolje?

Opprinnelig lagt inn av Merete A, her.

Tja ... når du putter en femmer på meg, så prater jeg gjerne uavbrutt i flere timer, jeg!

Uansett forbeholder jeg meg retten til å diskutere seriøsiteten i kosttilskuddbransjen. Samt å snakke varmt om produkter som er gode for helsa. Vi anbefaler jo kosttilskudd og diverse andre produkter for hverandre daglig her inne. Og det håper jeg ingen slutter med.

Da synes jeg det er best å åpne en ny tråd jeg. Det er jo absolutt et interessant og viktig tema.

Det er forresten greit å reklamere for produkter, men det er vel litt utenfor forumreglement når du reklamerer for et produkt du selv distribuerer? Den ene posten her ser jo ut som reine reklamekampanjen.

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat