Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-04, 20:16   #4
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Iset

du er ikke på introduksjonsfasen ser jeg. kanskje på vedvarende vekttap?
vel, noen reagerer med sen nedgang på aspartam, som er i lettbrus. dessuten sier du jo selv at det er mye karbo i dressingene på jobben. alt teller

men hvorfor spiser du bare egg og kjøtt? hvorfor ikke fisk, røme, smør, grønnsaker, litt fløte, ost?

se på Atkins introduksjonsfasen-debatten, på side 2. der er det et innlegg som heter "hva spiser dere?", og der er det masse tips til matretter.

Takk for responsen! Jeg er på vedvarende nå ja. Jeg er ikke sikker på om det er karbo i dressingen men jeg regner med det så jeg har sluttet med det. Skal også slutte med lettbrus og kutte ned på nøtter. Må vel se en forbedring snart da tenker jeg. Ja jeg spiser alt av kjøtt (litt laks, kjøttdeig, kylling, svin) og bruker fløte till eggerøra og smør til å steke i. Og grønnsaker.
Spiste også mye ost helt til jeg leste i "Atkins nye slanke.." at det kan være årsaken til gjærsopp og dermed senke vektnedgangen.
Men det er veldig dyrt kosthold!
Takk for tipset.

donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat