Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-09, 21:02   #9
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Hvilke bøker bør jeg lese?

Ken Follets "Pillars of the Earth", er bedre, mye bedre på originalspråket. Ellers anbefaler jeg "Cathedral of the Sea" av Ildefonso Falcones, for de som like historiske romaner. Helt på høyde med Follet, kanskje tilogmed over..

Synes gjerne bøker er best på originalsspråket, når jeg kan det godt nok, da.. Det gjelder alle bøker jeg har lest på både originalspråk og norsk. Samme når jeg har lest norske bøker på andre språk. En selsom opplevelse, spesielt da jeg lest "Folk og røvere fra Kardemomme by" høyt til noen barn, i et land i en annen verdendel... Det ble bare helt feil! Selv om de likte boka

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat