Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-11, 16:09   #5162
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Merkelige greier...

Jeg har vært i ketose endel dager nå, det går ganske greitt, jeg er ikke sprekksjuk slik som jeg pleide være tidligere uansett hvor mange uker jeg var i ketose. Men det som jeg stusser på er: Jeg var litt aktiv i går, tråla butikker etc. Jeg VAR i ketose før jeg gikk ut (testet og det var et par timer etter siste måltid), men trålinga gjorde det slik at føttene mine hovnet veldig masse opp. Jeg trødde vann i beina rett og slett; pleier gjøre det jeg. Jeg drakk maks 0.5 liter vann på denne turen, spiste ingenting. Jeg kom hjem, hoven i beina. Av en eller annen grunn sjekket jeg med sticks igjen. Ikke utslag i det hele tatt!!! Tanitavekta viste også mer vann i kroppen enn normalt. Jeg leste et sted at kroppen produserer selv opptil en liter vann pr dag. Men er det nok til at sticksen ikke slår ut?? Jeg tok en vanndrivende for å få bort ubehaget. Hverken spiste eller drakk mer. Etter et par timer fikk jeg utslag igjen. Så det jeg lurer på er, kan ketonene "gjemme" seg i det vannet man lagrer?? At det primært ikke kommer ut i urinen?? Jeg drakk endel vann etterpå, var ikke lengere hoven i beina, pisset mye og hadde fremdeles utslag på sticks..

Noen som skjønte hva jeg spurte om??

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥