Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-10, 12:02   #10
chikelu420
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 80
chikelu420 er på en erverdig vei

Sv: Noen normalvektige her?

Hei! Jeg er 171 cm høy og veide 79 kg da jeg startet på ketolyse. Nå har jeg holdt på med kuren siden mai, med en liten feriesprekk i juli, og veier 70,5kg. Sjekket BMI nå og den var på 24. Personlig mener jeg at BMI er ganske ubrukelig da den ikke skiller mellom benbygning, fett og muskler. Den kan i beste fall være en indikator på normalvekt. Har alltid trent mye styrke, men har de siste årene også lagt på meg noe fett pga uregemessig kosthold, feil fordeling av fett, proteiner og kh etc, som jeg ville bli kvitt.

Selvom jeg nå regnes som 'normalvektig', ønsker jeg fortsatt å gå ned til 67-68 kg. Da burde fettprosenten min være ganske lav, ihvertfall så jeg er tilfreds. Det ligger fremdeles litt fett på magen og lårene, ellers er jeg veldig fornøyd. (jada, jeg vet at jante-loven herjer i Norge, men man skal ha lov til å si at man er fornøyd med seg selv!) Jeg er kjempestolt over at jeg har klart å følge dietten så strengt og bare falt ut av ketose to ganger. Iblant har kreativiteten satt en stopper for matvariasjonen, men da er det bare å stupe ned i havet av oppskrifter som finnes her inne så får du ny inspirasjon

Lykke til med å nå målet ditt, jeg krysser fingrene for deg!

chikelu420 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat