Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-10, 17:08   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Mat for ungene!

Her får du nok mange forskjellige svar

Jeg ser overhodet ikke noe grunn til at unger ikke skal spise grovbrød innimellom. Heller ikke poteter, pasta, ris osv. Det trenger ikke være hovedingredisene i kostholdet akkurat.. Men det går jo ann å lage fullkornsvariantene isteden for de lyse. Yoghurt kan du lage selv med å blande bær i Tyrkisk eller Gresk yoghurt.

Er ikke for at ting skal være ulovlig i det hele tatt, men prøver heller å bygge opp et grunnskosthold som jeg synes er fornuftig... Så får de andre karbohydratene komme utenom, innimellom, når hun er på besøk hos andre, når faren har ansvar for henne, osv

Jenta mi spiser i hovedsak grovbrød med masse smør og pålegg på.. Havregrøt av store havregryn.. Grønnsaker, kjøtt, fullkornspasta, egg, bønner. Ikke så mye rotgrønnsaker, men hender innimellom det også.. Avocado. Mye bær. Olivenolje. Men hun er bare ett år da, så de store utfordringene har vel ikke kommet ennå.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat