Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-11, 11:03   #31
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: SMS-innlegg i VG i dag

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Du får det nesten til å høre ut som om bøndene tjener godt du... De fleste bønder jeg kjenner tjener bare litt mere enn de jeg kjenner som er arbeidsledig og går på dagpenger.. De fleste jobber også 12-16 timers dager( så timesbetalingen er latterlig) og kona/mannen må ha en jobb ved siden av.. Jeg tror det er noen mellom Ola Bonde og butikken som tjener på jobben bøndene sliter for.

Det ble vel bare understreket i går da bøndene gikk ut og sa at de hhar mer enn nok melk, men de får ikke lov til å levere den. Noen tjener store penger på å sitte og kontrollere dette. I tillegg har tine alt for mye makt, og at de i tillegg fikk ta over finden er jo hårreisende!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat