Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-14, 13:33   #8
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ketose - normalvektig

Tviler vel på at ketose nødvendigvis må stresse kroppen, annet enn i overgangen til det nye kostholdet. For noen er sikkert dette tilfelle, men jeg synes det aller viktigste er to ting: At kroppen får de næringsstoffene den trenger (nok fett og protein, mineraler og vitaminer), og at man finner det kostholdet man selv trives best med om det så er Fedon eller Ketolyse.
Jeg er normalvektig og har vært det en stund, og lever ketogent og har gjort det mer eller mindre i snart åtte år. Ikke i hovedsak for ketosens skyld, men fordi dette er måten jeg og min kropp trives med. Om du trives med å spise på den måten du gjør nå, så synes jeg du skal fortsette med det, forutsatt at du føler deg i god form, og spiser nok av det kroppen din trenger. Lykke til!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat