Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-11, 14:53   #16
LanoGakkGakk
Medlem
 
LanoGakkGakk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 430
LanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvelLanoGakkGakk er en juvel

Sv: Flere som skal ned 30 kg?

Opprinnelig lagt inn av avokado, her.

I dag sa vekten 90,8 kg. Jeg er av de som liker å veie seg flere ganger i uken. Men jeg skal passe på å si til meg selv, at om det en dag ikke går ned, eller om det går opp, så skal jeg ikke la meg vippe av pinnen for det. Jeg synes bare det er veldig spennende å følge med på utviklngen.
I dag skal jeg velge ut et plagg fra de to store sekkene fulle av små klær som jeg har, og henge det opp foran klesskapet mitt. Tror det kan være litt motivasjon å hente der også! En fin kjole eller noe.. *drømmer meg bort* :-)
Og, hvor mye vann drikker dere ca hver dag? Jeg bor jo i danmark, og det dumme er jo at vannsmaken er så dårlig (store mengder kalk i vannet her), men jeg skal prøve å få til å drikke mellom 2 og 3 liter.
Håper dere får en fin dag!

Jeg prøver å drikke mest mulig vann, men drikker stort sett for lite... Så kommer jeg på at jeg må skjerpe meg, og da blir det vel rundtom 2-3 liter pr dag, ja... Jeg bor på vestlandet, og her er vannet så godt, at jeg har ingen unskyldning for å drikke lite vann.

Jeg har også endel plagg som jeg gleder meg kjempemye til å passe inn i. Ser på de med jevne mellomrom og kjenner suget i maget. Jeg SKAL nemlig gå ned i vekt og bli der, så jeg gleder meg utrolig til det.

Hvor lenge siden er det at de "små klærene" dine passet?

Min overvekt har stort sett holdt seg ganske standhaftig etter mitt siste svangerskap, gått litt opp og ned, men min yngste datter fyller snart åtte år. Det betyr at det er på tide å gjøre noe med det for alvor!!

__________________

PÅSKEUTFORDRINGEN
Jillian Michaels 30 day Shred skal jeg ihvertfall ikke skryte på meg!
LanoGakkGakk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som passer for meg Svar med sitat