Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-08, 12:22   #12
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Kan noen forklare meg hvorfor Cocosa liksom virker slankende?

Ihht blodsukkerstigning og insulinutløsning, så er det jo viktig å trege ned ethvert karbomåltid med fett eller proteiner eller begge. Man blir både fortere mett og det sier ikke bang kræsj i blodsukkeret en time etterpå.
Bare brød skal det mye kalorier til før man blir mett!

Ang cocosaen. Den forskningen som ble gjort på RAFFINERT kokosnøttolje, den som viste at det ga høyere kolesterol, beviste egentlig at transfett er farlig. For RAFFINERT kokosnøttolje har mye transfett. Virgin cocosa har ikke transfett. Befolkninger der de bruker mye VC i matlagningen har faktisk et generelt svakt forhøyet tyroksinnivå, de har litt høyt stoffskifte. Så i USA bruker noen cocosaen mot latent og ordentlig lavt stoffskifte.

I storfeproduksjon "vet alle" at om man gir dyra kokosnøttolje i maten så blir de slanke og om man gir de flerumettede oljer så blir de fete.

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat