Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-04, 10:05   #5
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Ulex

Men, for de som er helt i startfasen med å legge om kostholdet, så tror jeg det er lurt å unngå søte ting helt og holdent i en måneds tid (det gjelder også lightbrus). Da får smaksløkene tilbake den følsømheten for søtsmak som vi er født med, og frukt og bær begynner å smake himmelsk søtt. Dermed trenger man mindre kunstig søstsoff - som uansett ikke er spesielt sunt.

Det har du helt rett i ja. Jeg klarer rett og slett ikke å spise så søtt lenger, og om jeg skal søte noe når jegskal ha gjester - syns de at det ikke er søtt NOK. DJW her inne har også erfart dette med cola og sjokolade !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat