Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-06, 10:08   #1
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Jeg føler meg helt ødelagt...

Jeg pleier vanligvis å få DEN energien og velværet etter få dager på et lite karbo/mye fett-kosthold. Men nå er det femte dagen og jeg har fremdeles DEN hodepinen, er svimmel, vondt i kjeven, irritabel, sover dårlig osv.
Jeg er jo såklart kjent med at når man har levd på søppelkost lenge, og også skiftet hyppig mellom dietter lenge, så tar det vel enda lenger tid før kroppen venner seg til noe nytt, det er jo logisk.
Men jeg håper det slår inn snart, for jeg er virkelig helt ødelagt for tiden. Dersom det vedvarer, vurderer jeg å legge inn mer grønnsaker og evt bittelitt bær. For jeg prøvde jo ut min karbogrense med Atkins, og jeg trivdes mye bedre på 50 gram enn 20 gram, da kom plutselig energien PANG og jeg ble så lett i kroppen. Gikk ned i vekt også.

Når kom deres energi? Albertine har jo vært heldig, hun lever i sus og dus allerede, den heldiggrisen!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat